• Regulamin

Regulamin sklepu

1 Postanowienia wstępne

  1. Centrum Handlowo-Usługowe “Grudny” Krzysztof Grudny z siedzibą w Chodkowo 20, 09-470 Bodzanów.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość. 
2 Definicje

  1.  Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 
  2. Sprzedawca - Centrum Handlowo-Usługowe “Grudny” Krzysztof Grudny z siedzibą w Chodkowo 20, 09-470 Bodzanów.
  3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 
  5. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, rozmowę tel., sms, email i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  6. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  7. Umowa Sprzedaży -Paragon, Faktura.

 3 Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Chodkowo 20, 09-470 Bodzanów.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy:centrumnawadniania24@gmail.com
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 502-300-915,516-091-104
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 52 9006 0007 0007 7767 3000 0010
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 8:00-16:00
 
4 Zasady składania Zamówienia

  1. Klient może złożyć zamówienie w formie telefonicznej, sms, email.
5 Oferowane metody dostawy oraz płatności 

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa, 
  2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, 
  3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem:Chodkowo 20, 09-470 Bodzanów
  4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 
  5. Płatność przy odbiorze osobistym
  6. Płatność za pobraniem (Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.)
  7. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy (wysyłka zamówienia po wpłynięciu przelewu na konto Sprzedawcy)
  8. Koszt wysyłki zamówienia leży po stronie kupującego.

6 Prawo odstąpienia od umowy

  


  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik. 
  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu. 
  4. Formularz odstąpienie od umowy musi być wysłany wraz z orgianałem dokumentu potwierdzającym zakup( faktura,paragon), wraz z odsyłanym towarem.
  5. Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru wraz z formularzem odstąpienia od umowy, oraz oryginału dokumentu potwierdzającego zakup  przez Sprzedawcę.
  6. Koszt wysyłki zwracanego towaru leży po stronie Kupującego.
  7. Zwrotom nie podlega towar szykowany pod specjalną specyfikację klienta (np. odmierzany na metry), towary używane.
7 Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. 
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. 
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. 
  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu. 

8 Dane osobowe w Sklepie

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca. 
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

a)W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. 

b)W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. 

  1.  Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
  1.     Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w    Regulaminie  danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

13 Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.